Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů
Svobodová, Nikola ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pinka, Petr (oponent)
Bakalářská práce "Hromadné nakupování jako jedna z forem marketingových nástrojů" popisuje celý vývoj slevových portálů. Teoretická část se zabývá nejprve typy médií, jejichž prostřednictvím mohou slevové servery fungovat. Poté se práce zaměřuje na vznik slevových portálů v USA, a jak se jejich koncepce rozšířila do České republiky. V práci jsou popsány i giganti mezi servery obou zemí. Cílem praktické práce bylo zjistit pomocí dotazníkového šetření, zda je nakupování přes slevové portály mezi lidmi opravdu tak oblíbené. Zda je nákup kupónů na internetu jen doménou mladších, a jak jsou se službami lidé spokojeni. Důležitým bodem je jestli se lidé vrací do podniku i bez slevy. V práci naleznete i vyjádření spokojenosti podniku s publikováním svých nabídek na serverech a naopak odpověď portálů, jak si vybírají kvalitní provozovny na své webové stránky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.